Her er byguiden fashionistaene drømmer om

Hvor ofte har du ikke opplevd når du er ute og reiser at du ser personer med kul stil, og lurer på hvor de pleier å shoppe, spise og gå ut. Det har Gina Tricot tatt på alvor, og lanserer en interaktiv byguide basert på stil slik at du kan gå i fotsporene til it-jenter over hele verden.

I samarbeid med 12 profiler fra London, Paris og Berlin har motekjeden skapt en byguide som skal gi brukeren tips om favorittsteder utelukkende basert på de ulike profilenes stil.

222

Foto: kjoler på nett

I den interaktiv web-appen Guided by Style velger brukeren først hvilken by hun eller han vil besøke. Deretter vises flere profiler med ulike stiler fra dene byen, og ved å velge stilen til en av disse får man deres personlige tips til dag, kveld og natt.

I forkant av lanseringen har motekjeden valgt å samarbeide med flere kjente it-girls, blant andre Camille Charrère fra Camille Over The Rainbow og norske Hedvig S. Opshaug fra Northern Lights samt andre lokale profiler.

– Reising er en stor interesse for målgruppen vår, og vår ambisjon er å kunne tilby kundene et interessant innhold som de kan dra nytte av. De forventer at varemerkene tilbyr mer enn gode produkter; de vil ha opplevelser som inspirere og kan deles. Guided by Style er en innovativ måte for oss å skape merverdi og engasjement hos målgruppen vår på, sier Magnus Johansson, Marketing Director hos Gina Tricot.

Les også: http://www.sozudo.no

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s